Bestellen & Betalen

Veel gestelde vragen over bestellen

Het is mogelijk dat onze e-mailberichten in een andere map zoals bijvoorbeeld 'belangrijk', 'spam' of 'ongewenste e-mailberichten' terecht kan komen. 

Mocht je bijvoorbeeld de bevestigingsmail of de e-mail voor een nieuw wachtwoord niet kunnen vinden, kijk dan in de map 'belangrijk', 'spam' of 'ongewenste e-mailberichten' of neem contact op met onze klantenservice.

Schuurman Schoenen houdt je op de hoogte van jouw bestelling. Je ontvangt na jouw bestelling een bevestiging van de bestelling en een bevestiging van de betaling, indien deze is afgerond. Jouw order wordt vervolgens in behandeling genomen. 

Als je inlogt onder Mijn Account zie je onder het tabblad "Mijn bestellingen" de status van jouw bestelling. 

Je kunt hier volgen of jouw order in behandeling is genomen en of deze reeds naar je is uitgeleverd. Zodra jouw bestelling wordt uitgeleverd aan DHL, ontvang je van ons een e-mail en kun je via Track & Trace van DHL Parcel jouw bestelling volgen.

Wil je een bestelling annuleren? Neem dan direct contact op met de webshop op telefoonnummer 0545-280 081 (op werkdagen van 09.00 uur tot 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 17:00 uur) of stuur een e-mail naar webshop@schuurman-schoenen.nl. Indien je bestelling nog niet is verzonden, kan je bestelling worden geannuleerd. Is je bestelling reeds verzonden, dan kun je deze kosteloos retour sturen via een DHL Servicepoint of terugbrengen in één van onze 46 winkels. Het verzendlabel op de doos is direct te gebruiken als retourlabel.


Je kunt jouw ordernummer vinden in de bevestigingsmail die je ontvangt na jouw bestelling. Daarnaast staat deze onder "Mijn bestellingen" als je inlogt onder Mijn Account. Ook staat deze vermeld bij jouw betalingskenmerk.

Veel gestelde vragen over betalen

Schuurman Schoenen biedt verschillende betaalmethodes aan via de webshop. Dit zijn iDeal (betalen d.m.v. internetbankieren), met Creditcard (Visa of Mastercard), Paypal, Riverty (voorheen AfterPay, betalen d.m.v. een acceptgiro achteraf), ING Homepay, Belfius Direct Net, KCB/CBC Online en Mister CashKlik hier en lees meer informatie over onze betaalmethoden.

Heb je een waardecheque of de uitnodiging voor de 20% dagen ontvangen? Dan kun je deze verzilveren door in te loggen op jouw account. De korting wordt dan automatisch verrekend. Nog geen account bij Schuurman Schoenen online maar wel een winkelklant? Dan kun je inloggen met de combinatie e-mailadres en wachtwoord.

Je kunt jouw bestelling af ronden door naar Mijn Account te gaan. Door hier naar "Mijn bestellingen" te gaan, zie je jouw ordernummer staan. Als je hier vervolgens op klikt, kun je de betaling hervatten. Krijg je hierbij een foutmelding? Dan kun je het beste het artikel opnieuw bestellen. Bestellingen die niet (volledig) betaald zijn, worden niet in behandeling genomen.

Ja, Schuurman Schoenen maakt (zoals de meeste webshops) gebruik van de SSL technologie (Secure Socket Layer). Hiermee worden je persoonlijke gegevens beschermd als deze verzonden worden via het internet en wordt voorkomen dat deze informatie door anderen gelezen kan worden.

Het is momenteel (nog) niet mogelijk om een cadeaubon van Schuurman Schoenen in te leveren op de webshop van Schuurman Schoenen. Wel kun je je VVV Giftcard of de FashionCheque online inleveren!

Heb je een kortingscode ontvangen van Schuurman Schoenen? Dan kun je deze invullen in de laatste stap van het bestelproces, de "Winkelwagen".

Heeft u een waardecheque ontvangen? Klik dan hier voor meer informatie.