Bestellen in 4 simpele stappen

Stap 1: Bestellen

Een bestelling in onze webshop doe je door bij een artikel op de knop 'in winkeltas' te klikken.

Stap 2: Bestelling bevestigen

De winkeltas biedt je een overzicht van de artikelen die je hebt uitgekozen. Controleer hier je bestelling. Heb je een kortingscode? Dan kun je die ook bij deze stap invoeren.

Stap 3: Adrescontrole

Controleer het factuuradres en het afleveradres. Mogelijke wijzigingen kun je hier ook doorvoeren. Je kunt ook aangeven dat je je bestelling wilt afhalen bij een van onze winkels of een DHL ServicePoint of PostNL punt naar keuze. Je kunt je bestelling niet laten bezorgen op een postbusadres.

Stap 4: Betaalwijze kiezen

Geef aan op welke manier je wilt betalen. Indien je een kortingscode hebt, dan kun je die hier toevoegen.

Je kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:

Voer de gevraagde gegevens in om je bestelling definitief af te ronden. Na deze stap wordt je bestelling verwerkt. Denk je onderweg toch ergens een fout te hebben gemaakt, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. 

Veel gestelde vragen over bestellen

Het is mogelijk dat onze e-mailberichten in een andere map zoals bijvoorbeeld 'belangrijk', 'spam' of 'ongewenste e-mailberichten' terecht kan komen. 

Mocht je bijvoorbeeld de bevestigingsmail of de e-mail voor een nieuw wachtwoord niet kunnen vinden, kijk dan in de map 'belangrijk', 'spam' of 'ongewenste e-mailberichten' of neem contact op met onze klantenservice.

Schuurman Schoenen houdt je op de hoogte van jouw bestelling. Je ontvangt na jouw bestelling een bevestiging van de bestelling en een bevestiging van de betaling, indien deze is afgerond. Jouw order wordt vervolgens in behandeling genomen. 

Als je inlogt onder Mijn Account zie je onder het tabblad "Mijn bestellingen" de status van jouw bestelling. 

Je kunt hier volgen of jouw order in behandeling is genomen en of deze reeds naar je is uitgeleverd. Zodra jouw bestelling wordt uitgeleverd aan DHL of PostNL, ontvang je van ons een e-mail en kun je via Track & Trace jouw bestelling volgen.

Wil je een bestelling annuleren? Neem dan direct contact op met de webshop op telefoonnummer 0545-280 081 (op werkdagen van 09.00 uur tot 21:00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 17:00 uur) of stuur een e-mail naar webshop@schuurman-schoenen.nl. Indien je bestelling nog niet is verzonden, kan je bestelling worden geannuleerd. Is je bestelling reeds verzonden, dan kun je deze kosteloos retour sturen via een DHL Servicepoint, PostNL punt of terugbrengen in één van onze 46 winkels. Plaats het artikel met de originele verpakking in de verzenddoos. Plak het meegestuurde retourlabel over het verzendlabel.

Je kunt jouw ordernummer vinden in de bevestigingsmail die je ontvangt na jouw bestelling. Daarnaast staat deze onder "Mijn bestellingen" als je inlogt onder Mijn Account. Ook staat deze vermeld bij jouw betalingskenmerk.