Schuurman Schoenen Account

Spaar extra kortingen bij elkaar!

Het Schuurman Schoenen Account is er speciaal voor jou! De voordelen van een account op een rijtje:

  • Je kunt hem gratis aanmaken in de winkel of op de webshop, je account is zowel in de winkel als online gebruiken!
  • Alle aankopen die je doet – zowel in onze webshop als in één van onze filialen – worden automatisch bijgeschreven op je account en vertaald naar spaarpunten.
  • Koop je in een fysieke winkel? Men vind je account op basis van je klantnummer of NAW-gegevens.
  • Koop je in de webshop, log in met je e-mailadres en wachtwoord en je gegevens worden geladen.
  • Schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van aanbiedingen en speciale acties.
  • Sla artikelen op als favorieten in je account.
  • Bekijk en wijzig al je gegevens en voorkeuren snel en makkelijk in je account.
  • Voeg online je familieleden toe en wordt lid van de Keq Kids Club!

En misschien nog wel het leukste en belangrijkste van een Schuurman Schoenen Account:

Spaar voor extra kortingen en ontvang twee keer per jaar je persoonlijke Waardecheque!

De spaarpunten die je bij elkaar spaart, vertegenwoordigen een spaarbedrag. Heb je genoeg punten, dan wordt dit bedrag uitgekeerd in de vorm van een Schuurman Schoenen Waardecheque die je kunt besteden in één van onze winkels of in de webshop. Prettige bijkomstigheid: het bedrag dat je dan besteedt telt weer mee voor je nieuwe spaarsaldo! Meer informatie over de Schuurman Schoenen Waardecheque vind je hier!

Veel gestelde vragen voor Schuurman Schoenen Account

In al onze winkels staat de 'webzuil+'. Daarmee meld je jezelf eenvoudig aan als klant bij Schuurman Schoenen en spaar je mee voor je Schuurman Schoenen Waardecheque! Kom je niet regelmatig in een van onze filialen maar wil je wel profiteren van de voordelen? Dan kun je je ook als klant registreren door een account aan te maken via onze webshop.

Lukt het niet om in te loggen op jouw account. Probeer het dan via 'wachtwoord vergeten' optie! Ontvang je geen mail? Check voor de zekerheid je spambox. Je kunt altijd contact opnemen met de klantenservice, ze kunnen je helpen door de gegevens van je account te controleren!

Jazeker! Een account in de winkel is ook online geldig, andersom is ook een online account geldig in de winkel! Login via je e-mailadres die bekend is op je account. Is er geen e-mailadres gekoppeld aan je account of lukt het niet met inloggen? Neem contact op met onze klantenservice, we helpen je graag!

Dat klopt, in het kader van duurzaamheid ontvang je geen fysieke klantenkaart bij het aanmaken een account.

In de winkels kunnen we je account opzoeken op basis van klantnummer, e-mailadres of NAW-gegevens. Online kun je inloggen via het e-mailadres dat aan je account is gekoppeld. Lukt het niet met inloggen? Neem contact op met de klantenservice, we helpen je graag verder!

Heb je een Schuurman Schoenen klantenkaart gevonden? Stuur hem naar Schuurman Schoenen B.V., Postbus 154, 7160 AD Neede of neem contact met ons op via telefoonnummer 0545-280080.