Hulp nodig bij jouw Waardecheque?

Als trouwe klantenkaarthouder heb jij jouw waardecheque ontvangen. Hiermee shop jij de nieuwe collectie wel heel voordelig. Vanaf dinsdag 3 september t/m zondag 13 oktober 2024 kun je de waardecheque besteden op onze gehele collectie schoenen en tassen.

Kom een kijkje nemen in één van onze winkels voor de nieuwste collectie! Wil je liever de cheque online via onze webshop besteden? Lees dan hieronder hoe je jouw waardecheque op een eenvoudige manier online kan inleveren.

Jouw waardecheque verzilveren op de webshop. Hoe doe je dat?

  1. Als klantenkaarthouder ben je een ‘bestaande klant’, log dus in met je wachtwoord en e-mailadres.
  2. Ben je je wachtwoord vergeten, klik dan op ‘wachtwoord vergeten?’. Je ontvangt een e-mail waarbij je je wachtwoord opnieuw kunt instellen. 
  3. Aangezien je een waardecheque hebt ontvangen ben je een ‘bestaande klant’ en kun je aan de hand van je e-mailadres en wachtwoord inloggen. Ben je je wachtwoord vergeten, klik dan op ‘wachtwoord vergeten?’. Je ontvangt een e-mail waarbij je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.
  4. Wanneer je bent ingelogd, zie je direct jouw persoonlijke waardecheque prijs. Deze wordt direct verrekend. Indien jij de waardecheque niet wenst te besteden, kun je deze handmatig bij stap 3 in het betaalproces verwijderen. 
  5. Je kunt nu direct je gegevens zoals je (verzend)adres controleren en aanpassen indien dat nodig is. 
  6. Kies nu je verzendmethode. We kunnen je pakket thuisbezorgen, maar je kan deze ook afhalen in jouw favoriete winkel of bij één van de 4300 DHL Servicepunten.
  7. Vervolgens kun je je betaalmethode selecteren en daaronder vind je ook de mogelijkheid tot het verwijderen van je waardecheque.
  8. Je kunt nu in één overzicht nog even je gegevens controleren en vervolgens je order afronden.

Je kunt je waardecheque niet terugvinden op de webshop? Wat moet je nu doen?

  1. Log in met je e-mailadres en wachtwoord. 
  2. Het kan zijn, ondanks dat je je waardecheque hebt ontvangen, dat je deze niet weergegeven ziet worden. Dit kan ontstaan doordat er geen e-mailadres gekoppeld zit aan je klantenkaart. Tijdens de openingstijden hebben we een medewerker van de klantenservice voor je beschikbaar die je via de chat kunt bereiken. Klik op Chat met ons en wij gaan je helpen bij het beschikbaar maken van je waardecheque.
  3. Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch contact met ons op te nemen via 0545-280081 of een mail te sturen naar webshop@schuurman-schoenen.nl. Ook dan kunnen wij je helpen bij het beschikbaar maken van je waardecheque.